Cinderbloom

2012-02-27
18:56:14

Värsta emot

Haha, ni vet inte vilken färg jag har på mina naglar! :)

 

Sitter i mitt rum och leker emo, nej men.. Sitter och pluggar lite, har redan ätit upp allt mitt pluggodis, undra hur detta ska gå...

Har varit och tränat idag på gymmet med min bror, eftersom jag är noob på gym så fick han lära mig allt möjligt. Vi körde bara överkropp idag, vilket ändå tog ca en timme. Han sa att man ska köra med lätta vikter och fokusera på att få uthållighet vilket jag tycker känns rätt så b för att jag vill verkligen känna att jag har tränat, med en hemsk tränigsvärk dagen efter, men jag antar att han har rätt.

 

Har föresten ont i magen lite då och då, typ som mensvärk men kommer plötsligt och försvinner direkt, något med mina nya piller att göra?


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: