Cinderbloom

2012-02-06
20:40:10

Tattuering

Ligger och surfar runt lite på tattueringar, har varit sugen på att skaffa en tattuering som står för frihet i kanske två år, då har jag mest tänkt på en fjäril fast det kan ju även vara en fågel. Sedan har jag börjat fundera på att om man kanske ska skaffa sig ett kors istället, som en påminnelse där att tron finns inom mig.

 

Pratade med mamma också tidigare idag och det verkar som att hon är med på att jag får en tattuering till 17-års present, pratade förut också för ett-två år sen just om fjärilstattueringen och både hon och pappa verkade vara helt okej med den idéen, det hade jag aldrig trott faktiskt.

 

Hade tänkt till en början att jag skulle placera en liten fjäril på min fot, men det känns ju sådär för vanligt.. Tänkte annars om man skulle placera den på undersidan av min vänstra arm eftersom jag ändå har lite ärr där så kan man dölja dem samtidigt.

Sen är det ju det att man ska leva med tattueringen i resten av sitt liv men.. man lever ju bara en gång.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: