Cinderbloom

2012-02-12
22:39:30

No tattoo

Angående min tatuering så blir det ingen tatuering över huvud taget. Jag försökte titta efter någon tatueringsstudio i närheten men ingen gör tatueringar på personer under 18, och när jag frågade Mia så trodde hon att det tydligen var någon lag på det i Sverige just nu. Så då ville inte mamma att jag skulle göra någon för att om jag nu lyckas få tag på någon som gör en tatuering på mig, så skulle inte försäkringen sen gälla ifall något skulle hända med tatueringen.

 

Så, jag får vänta tills jag blir myndig då. Fast det är lika bra det, så får man fundera och så. Men nog är man lite besviken när man hade taggat upp sig så inför det.. Blä. Sen skulle jag ändå ha varit less på tatueringen dagen efter.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: