Cinderbloom

2012-02-28
13:00:15

Ni slipper inte mina krumelurer

Har nu hittat ett nytt krumelur-program! Så ni kommer faktiskt inte undan. Sitter just nu i skolan och tar det lugnt, jag och en klasskompis ska gå till idrottsläraren med hundvalpsögon och fråga om vi får gymma istället för att åka pulka idag. Hoppas att det går igenom.

 

Det känns i kroppen efter gårdagens gympass med brorsan, trodde inte att det skulle kännas såhär mycket för jag körde inte med tunga vikter, antagligen gjorde jag väl rätt i så fall. Måste tvinga Neo att massera min rygg idag, ajj..


Kommentar:

http://www.youtube.com/watch?v=EfAY9GQiirI&feature=g-upl&context=G2b566c4AUAAAAAAAAAA LYSSNA/ GILLA!!!/ KOMMENTERA, SNÄLLA HJÄLP MIG FÖLJA MIN DRÖM,PUSS!

2012-02-28 @ 19:33:11
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: