Cinderbloom

2012-02-09
10:08:51

Arresterad

Jag drömde att jag blev arresterad, det var värsta gängbråket överallt och jag hade en dotter tillsammans med min klasskompis och dottern kunde se spöken och hon skojade att min pojkväns bror skulle dö.

När jag blev arresterad så var det en massa poliser utanför mitt hus, inte vanliga poliser utan typ SAPO eller något, jag blev ledsen och frågade om jag skulle hamna i fängelse men eftersom jag bara är 16 så kan jag inte det. Den ena polisen sa att jag fick ta hur lång tid på mig jag ville när jag frågade om jag fick duscha först. Så jag gick och packade, duschade osv. När jag packade så hade jag en hel massa snygga linnen och tröjor.. Wäh.

 

Ajustja! Sen ringde en bekant mig och ba "Jag är lite förvirrad, är det du som blir arresterad på TV6?", och jag fick panik och skrek på alla att de inte fick filma mig men sen kom jag på att jag också skulle vela se ifall någon jag kände blev arresterad så de fick filma hur mycket de ville.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: