Cinderbloom

2012-08-10
20:38:28

Blää
Har legat sjuk i sängen i två dagar, och dessa underbara sugtabletter har varit mina räddare i nöden. Har nog överdoserat dom... Därför har jag inte orkat blogga heller. Har aldrig haft en sådan hosta som jag har haft nu, och inte bara hosta. Snoret har runnit 24/7, jag har knappt kunnat andas och huvudet har varit tungt som bly. Har säkert haft feber också. Är inte nu heller riktigt frisk, men betydligt bättre. Älskade Kenny har varit som en prins med vit häst, eller hur man nu säger. Han har lagat mat och tagit hand om mig. :) Har även fyllt en helt plastpåse med snorpapper.. Fräscht.
Nu hoppas vi på bättre dagar! Även fast jag fortfarade ser ruggigt trött och allmänt hemsk ut..

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: