Cinderbloom

2011-10-12
20:55:58

Rastlös
Vet inte vad jag ska hitta på... Orkar inte spela något spel för att jag inte har tålamod att förlora och jag orkar inte göra något annat heller för att jag inte har lust att göra någonting. Och ändå så känner jag mig såå trött.. Men jag kan ju inte sova nu, klockan är ju knappt nio..
Mamma smsade mig idag och frågade när jag skulle komma hem osv.. Tror att jag åker någongång i slutet av nästa vecka. Ska bli skönt att komma hem ändå, få ha alla mina grejer där de brukar vara och få göra alltid så som man brukar göra. Konstigt att hemma känner man sig aldrig så rastlös, där kan man alltid hitta på någonting att göra. Sen saknar jag vännerna... Festandet.. :) Faktiskt så längtar jag tillbaka till skolan också, det var så jäkla tjorvigt att plugga på egen hand, man har som ingen motivation.

Typiskt att jag alltid får hemlängtan så snabbt.


Kommentarer:
#1: classmate

erkänn bara att du saknar din grymma klass!

2011-10-12 @ 21:17:34
#2: Cinderbloom

Aaa.. ;)

2011-10-13 @ 15:18:18
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: