Cinderbloom

2011-10-05
18:27:26

Random
Ligger i sängen och läser lite på autocorrect, har just ätit middag med Neo, det blev ungstekt falukorv med potatismos! Enkelt, men gott. Pratade med Neo tidigare om jag kanske ska åka hem någongång redan om två veckor, blir så himla tråkigt i längden att vara här, även fast jag får se Neo varje dag. Men, jag får se sedan närmare hur det blir med den saken.

Jag har bara ett avsnitt kvar av Desperate Housewives!! :( Fast det har ju kommit ut några avsnitt av säsong åtta, men jag kommer inte riktigt åt dem. Måste hitta en ny serie att titta på, tips? Och nej, jag ska inte börja titta på Friends, Gossip Girl eller Glee. Vet inte varför.. :S Jag verkar inte tycka om saker som andra gillar, jag har aldrig riktigt sett varken Friends, Gossip Girl eller Glee.. Jag var helt emot Facebook också före jag skaffade det. Och Heroes! Och Desperate Housewives, antagligen.. Aja, boring..

Neos Ahlsell tröja! Eller som vi jag kallar det, ARSEL!


Kommentarer:
#1: Madde

Seriöst så är Glee bästa serien ever!

2011-10-05 @ 18:42:45
#2: Cinderbloom

Kanske måste börja titta på det då :D

2011-10-05 @ 22:32:39
#3: amme

nej gossip girl är bättre glee. JAG SÄGER DIG GOSSIP GIRL ÄR SKIT BRA DU KOMMER GILLA DE! men annars sex and the city är lättvärt! Sex and the city är som desperat housewifes typ men med mer sex haha! :D

2011-10-06 @ 14:45:58
#4: Cinderbloom

Haha :D Jag tror att jag skippar Gossip girl men nog kan jag kanske ge sex and the city en chans :D

2011-10-06 @ 17:24:28
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: