Cinderbloom

2011-10-18
12:59:59

Läskiga vibrationer
Var just ute på balkongen och rökte och allting där hade vibrerat sig till en kant för att de håller på och härjar där med en massa traktor-maskiner. Hela jag vibrerade när jag satt där, och det kändes inte skönt, (det skulle ju ha varit något), utan det kändes läskigt, som att hela balkongen skulle rasa ner när som helst!
Nå... Jag tror jag ska utnyttja allt detta härjande och väldigt högljudda arbetet och härja lite själv här inne.

 

Föresten så åt jag Flygande Jakob till frukost, nam!

Dock så åt jag just den delen som Neo hade gjort och jag hittade skinnbitar och ben.. Jag skyller på männens hjärnor.


Kommentarer:

Har du läst om 91 åringe Ganna? Läs om henne på min blogg och dela gärna dina tankar!

2011-10-18 @ 13:21:12

Vi har 20% På alla smycken just nu. Smycken som bärs av bla. PAOW, KISSIE OCH MARIA MONTAZAMI.

2011-10-18 @ 13:25:47
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: