Cinderbloom

2011-10-09
18:58:25

Bloggtorka

Här sitter jag, men Neos röda tröja och hans lika röda mjukisbrallor. Vet inte varför men jag tyckte att det verkade vara en passlig outfit för idag. Jag har inte orkat blogga så mycket på senaste, är väl drickandet och bakismåendet som har orsakat det. Nu är jag varken bakis eller full men väldigt, väldigt trött. Sen har jag också väldigt ont i magen för jag har inte bajsat på två dagar, men jag ids inte heller gå och bajsa nu när alla är hemma så jag väntar tills imorgon.. :) Vad meer...? Jag satt igår och chattade med någon tjej från spanien, och vi tänkte ta sperman från alla män i hela världen och sedan döda dem för att det är så besatta av spel. Får se hur det går med den saken.


Kommentarer:
#1: Supermom

Oj vad mycket han verkar spela hela tiden. Tråkigt för dig. Du kanske ska prata med honom om det? Förklara hur du känner. Ta hand om dig där borta och kom ihåg att du är värdefull och förtjänar att ha det bra. Stor kram!

2011-10-09 @ 21:43:56
#2: Cinderbloom

Tack för peppandet :) Kram!

2011-10-10 @ 12:59:35
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: