Cinderbloom

2011-10-24
09:17:47

Back in school

Nu är jag tillbaka! Halvt i alla fall. Lånade en laddare från min kära lärare och min macbook lever! Lämnade in min laddare till datagubbarna i skolan och de skulle försöka fixa den. Det kan hända att jag måste köpa en ny, för att tydligen är det mitt fel att den inte funkar, eller något sådant. Skitsnack.

 

Det var hyfsat skönt att komma hem igår, hem till min egen säng och mitt eget rum. Kändes dock ganska konstigt att vara hemma, jag har ju inte varit hemma på nästan en månad.. Ännu konstigare kändes det att gå till skolan imorse, det var ju mörkt ute och allt, inte ska man vakna då! :D

Min katt Baby verkar vara sjuk eller något, som att hon har det svårt att andas på något sätt. Ser ut som att hon håller på att spy ibland men jag tror att det bara är något i halsen som typ slem eller något. Läskigt var det i alla fall.. Fast hon överlever, hon överlever allt! ;)

Titta, vilken flörtig bild jag hittade på henne! ;)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: