Cinderbloom

2011-11-16
19:14:07

Sliten

Åh.. Känner mig ruskigt sliten.. Har fettigt hår, fettigt ansikte, fått finnar.. Borde ha städat mitt rum idag också, tänkte att jag gör det imorgon men jag kommer inte hinna imorgon tror jag. Bläää... Allting är så blä.. Skulle behöva gå ner i vikt och få mig nya kläder så skulle inte allting vara blä mer, har ju gått upp så himla mycket nu på senaste när jag har slutat röka. Då har allting varit "jag får äta hur mycket jag vill, jag röker inte!". Har varit typ två veckor utan att röka konstant nykter, haha. Nå, bättre det än att röka hela tiden.

 

Morsan har nå fint folk här hemma, de har ljus, musik och såna där små snacks som man alltid vill ha mer av men man ids inte ta för att man blir bjuden.. Så jag har inte vågat gå förbi köket där de sitter för att gå på toa, så jag smög ut genom min dörr och gick bakom husknuten och kissade.. Dödade en stor spindel med hundra ben på vägen in också. Eller ja, så stor kanske den inte var, sådär.. en cm kanske..


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: