Cinderbloom

2011-11-05
23:05:08

Kvällsont
Jag har gått kanske sammanlagt 50 meter med mina skor idag, och jag har ont i benen..?! Antingen så har jag väldigt dåliga ben eller så är det inte skorna det beror på utan något helt annat, som att jag har typ bara legat i sängen hela dagen..? Mina ben är skumma... Borde börja gå i högklackat oftare. Jag kanske har svaga ben i benen? Borde jag börja dricka mer mjölk kanske? ;)

Åh, gud vad skönt det skulle vara med massage i benen just nu, man får ju en liten hjärnorgasm bara av att tänka på det..

 

Neo kanske kommer hem imorgon, ingenting är säkert men jag hoppas lite i smyg.. :D Det skulle ju vara bra om jobbsakerna där i Norge skulle ordna sig och sådär.. Men jag är lite självisk just nu och hoppas mer på att det inte dyker upp något jobb så att han får komma hem, ett tag klarar man väl sig utan jobb.

 

Varför finns det aldrig snoddar i närheten när man behöver en och är för lat för att börja söka efter en på andra sidan rummet..?

Hmm.. varför?

- Jag vet inte..


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: