Cinderbloom

2011-11-19
21:43:11

Godis är gott, visste ni det?
Först av allt, hotmail är helt idiotiskt just nu för mig. När jag ska gå in på min inbox, så står det "försöker du gå in på din inbox? O_o", eller något sådant idiotiskt.

Här sitter jag och äter godis, ni får inte se vilket godis jag äter för jag är anonyyym! Nej, men, jo det får ni.

 

Sura blåa flaskan! Som heter typ bubblizz eller något tror jag faktiskt..

 

Cola-flaskan! Har varit min favorit väldigt länge, börjar dock bli ganska less på den nu. Och nej, jag pekar inte fingret åt er.. i alla fall inte medvetet.. ;)

 

Cola-nappen! Jag verkar tycka om saker som man lägger i munnen.. alltså godis.

Det blev inget bra skämt det där som jag tänkte..

 

Två flugor på en smäll! Döskallen och rallybillen, komiskt att jag råkade ta just de två på samma bild.. Rallybilen är faktiskt en av mammas favoriter, hon tyckte att jag skulle tycka om döskallen så då hamnade den också i påsen. Själv föredrar jag cola-rallybilarna istället för dessa röda, jag är ett cola fan, älskar allt godis och glass och sånt gjort av cola, dock så dricker jag aldrig vanlig cola, för jag föredrar sprite.

 

Så nu vet ni det. ;)

 

 


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: