Cinderbloom

2011-11-18
21:35:14

God morgon!!

Detta är helt klart jag när jag blir gammla, om jag blir gammal.


God morgon bloggen! Nej, men.. god kväll.. Idag har jag varit hela dagen på min praktikplats, ända från tolv till åtta. Har lärt mig en hel del nytt om gamlingar, går OP-programmet för er som inte visste, om nu någon inte visste. Känns väl inte sådär jätte "YEEEY!!:D:D:D", men nog är det ganska kul ändå. Det är underbart att se hur glada vissa blir när man t.ex sätter hårrullar i deras hår och tar hand om dem, helt klart ett jobb som jag skulle kunna tänka mig att jobba med, men inte för evigt, något mer vill man väl bli.

Jag kommer inte hinna se Neo på hela helgen.. Inte föränn typ, söndag, kanske. Känns ju lite b, men ändå skönt att få lite självtid. Kanske lite konstigt att jag säger så när vi typ har ett distansförhållande och han nu för en gångs skull är här, men ärligt talat så tror jag inte att vi är vana vid att spendera så mycket tid tillsammans så det lätt blir skit ifall vi är för mycket med varandra helt plötsligt, som det har varit. Eller inte helt skit, vi har småtjaffsat, men det är ju typ det värsta jag har varit med om i ett förhållande då jag är förhållande noob.

Önskar att vi var gifta så kan man bara vara och det inte spelar någon roll vad man gör, eller ja, det där kom inte riktigt ut genom mina fingrar som jag hade tänkt mig.. Det jag menar är att när man är gift så har man den där tryggheten, fast det har typ ändå.. Äh, jag suger på att förklara. Kanske suger på att försöka tänka smart också, eller något sånt..


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: