Cinderbloom

2011-11-26
00:12:07

Fyllekväll!
Hej o hå! Tänkte bara snabbt säga att jag sitter här och är lite full efter Mias 18-års fest, de drog till krogen, alltså alla andra förutom jag eftersom jag är den enda som fortfarande är mindreårig. Men det var så roligt så länge det varade hemma hos Mia.
Jag ska stiga upp om mindre än 6 timmar, så vi får väl se i vilket skick jag är då.. Jag hoppas på att jag kommer orka till praktiken imorgon, men är jag bakfull och inte orkar så är det inte hela världen, jag har inte varit en endaste gång borta denna termin från skolan/praktiken än de två veckor jag var i Norge, så inte kan man väl bli så förbannad ifall jag är borta en dag.

Nå, nu ska jag väl försöka sova.. Jag tvivlar dock på att jag kommer orka fara någonstans än till köket och toaletten imorgon på morgonen.. Huh, huh..

Katterna älskar filten som jag har på mina två täcken.. Det är kallt i mitt rum.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: