Cinderbloom

2011-11-23
21:43:48

Dessa usla onsdagar

Onsdagar suger.. Ifall man inte festar på den s.k "lilllördagen", alltså onsdag. Onsdag är så långt ifrån fredag.. Nog för att just nu ser inte fredag heller så ljus ut eftersom jag jobbar då också, men söndag! Då får jag vila. Nog för att jag har ju vilat hela veckan nu.. :S Äh, jag är konstigt..

Ligger i sängen och har tråkigt, blev less på att spela mina en timmes skitspel så jag tänkte vänta tills Neo har spelat klart, vilket är först om en timme. Sen när han har spelat klart ska vi väl ändå bara gå och sova så det är väl inte så himla mycket att vänta på.

Jag har ont i magen igen, har haft det jävligt ofta nu för tiden känns det som.. Fattar inte vad det är.

Bajströja, mössa och uppspärrade ögon är dagens outfit. Har typ alltid på mig mössan när jag inte orkar se mitt hår.. Vilket är ofta.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: