Cinderbloom

2011-05-03
08:08:36

School!

 

Sitter nu här i skolan som vanligt, vaknat samma tid, gått samma sträcka till busshållplatsen, åkt samma buss och gått till samma vanliga gamla skola.. Börjar kännas ganska uttjatat detta, man blir less. Vill ha något nytt!

Tur är ju att det bara är mindre än 30 skoldagar kvar tills vi får sommarlov, då kan jag göra något annat ett tag.

 

Det snöade på morgonen, nu är det mer slasksnö som faller. Men det är ju Maj! Borde inte snön sluta nu och släppa fram sommaren? Sommaren kommer nog inte heller bli någon bra sommar eftersom det har åskat på vintern, det betyder ju att det blir en kall sommar, enligt någon gammal grej.

 

Idag tänkte jag att jag skulle umgås med Neo, vill umgås så mycket som möjligt med honom nu före han åker och jobbar igen, sen är han ju borta ja gud vet hur länge... Men tillbaka kommer han väl någon vacker dag :) Synd att jag ännu har två år skola kvar, annars hade jag kunnat åka med honom dit där han ska jobba och själv söka jobb där.

Men det får väl bli någon gång i framtiden sen då. :)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: