Cinderbloom

2011-12-14
21:04:16

Ut från värmen och in i kylan

Och nej, jag syftar inte på att jag går ut ut, alltså utomhus utan ut från bastun in till mitt rum..

 

Har just bastat och har på mig världens snyggaste outfit, morgonrock, yllestrumpor och mössa. Ha, tur är ju att ingen behöver se mig just nu.. ;) Målade just naglarna på första gången på läääänge! :D Det får vara anledningen till att det inte blev så snyggt.. Nå, jag har alltid varit dålig på att måla naglar, t.o.m då när jag målade dem typ varje dag. Vissa saker lär man sig aldrig antar jag.

 

Nu ska jag bara ta det lugnt och kanske spela något spel och njuta av att få vara i ett städat rum och nybäddad säng. Kanske drar man fram gitarren ett tag också.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: