Cinderbloom

2011-12-30
21:20:01

Mitt minne

Nu ska jag avslöja historien om mitt dåliga minne.

 

Det hände när jag var yngre och dummare, väldigt mycket dummare. Jag boffade bensin några gånger, (lade lite bensin i en påse och andades in luften i påsen), och efter det märkte jag att min hjärna inte riktigt fungerade som normalt. Jag gjorde detta några gånger, kanske fyra eller fem, men jag boffade även annat bara för att testa på. Det var väl kul sådär man fick hallucinationer, såg en massa skit och gjorde helt knäppa grejer men detta är ju väldigt farligt och det märkte jag ju själv också. Själv tycker jag att jag var en himla mycket segare förut, just efter att jag hållt på med det, jag har som lärt mig nu hur jag ska hantera min hjärna på ett lite annat sätt typ.. Eller så har jag bara vant mig. Men jag kommer ju aldrig få tillbaka hjärnan jag hade förr, jag var mycket smartare förr, mycket mer kvicktänkt och jag mindes saker som en normal människa. Nu kan mina kompisar berätta om roliga festkvällar eller andra grejer som vi har gjort som var roliga och så, och jag brukar inte komma ihåg någonting. Eller ja, visst kommer jag ihåg vissa saker men kompisarna måste då oftast förklara hela grejen före jag börjar komma ihåg något.

 

Det känns ju väldigt dumt nu i efteråt att man ens gjorde det.. Men man var ju yngre och dummare och ville testa och så, man kan ju inte ändra det förflutna så jag får väl bara fortsätta försöka bli smartare på något sätt.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: