Cinderbloom

2011-12-22
23:11:41

Juletid, bastufrid, familjeliv.
Ligger just nu i sängen hemma i mitt rum och tar det lugnt. Mamma ska sova med mig inatt, vad mysigt! :) Vid julen brukar mina systrar komma hem och då är det ganska fullt i hela huset, så mamma brukar offra sitt rum och komma och sova bredvid mig istället. Mysigt ändå att sova bredvid mamma, och jag som ändå är så himla rädd om nätterna så tycker jag det är skönt att ha någon annan också i rummet, och så är det inte lika kallt om man sover två.

Var och bastade tidigare med en av mina äldre systrar, nummer tre i syskonskaran. Vi satt och babbla lite allt möjligt, kändes rätt så härligt. Har aldrig riktigt kunna prata så himla mycket med alla mina syskon för att jag alltid har varit så liten, men nu när jag också har blivit lite äldre så börjar man kunna komma närmare dem.

Konstigt det där att man alltid pratar deeptalk i bastun.

Såhär kommer vi systrar att se ut när vi blir äldre! :D Fast vi får väl hoppas på att färgen inte försvinner från världen.. Och sen är väl brorsan också inklämd där i bilden någonstans.. :) Och sen är vi ju 6 flickor.. Men ändå.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: