Cinderbloom

2011-12-19
22:52:33

Hjärnstädande
Jag tror att jag ska skita i att köpa dom där elcigaretterna som jag tänkte köpa, visst är jag sugen på att köpa dom men jag pallar inte börja beställa och skit.. Sen är det väl roligare att spendera pengarna på att festa till nyår eller något istället. Om jag nu hinner festa så mycket, syskonen ska ju hem över jul och de lär väl stanna ett tag så hela jul-nyår kommer väl bli familje-"semester". Visst är det väl kul att få se alla igen (träffar inte alla mina syskon och deras familjer så ofta), men jag tror inte att jag har kommit till det stadiet att man föredrar lugna familjekvällar framför galna festnätter, men det kommer..

 

Och sen är våra familjekvällar inte heller lugna när vi är ens hälften, fast det förstår man ju. Många ungar och många syskon och respektives som inte har träffats på ett tag och har mycket att ta igen. Fast jag skulle inte byta ut min familj mot någon annan, och slänger man in sprit i våra familjekvällar så då har man en galen festnatt! Höh höh.

 


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: