Cinderbloom

2011-12-19
21:04:53

Alltid lika roligt...
Varvade just ett spel, spelet slutade med orden "To be continued..", yey.

Nu till något mer positivt! Jag har sprayat mina skor idag så imorgon kan jag börja använda dem! :D Yeeeey! Hade inga dugliga skor idag så jag fick gå med de nya "bootsen" som har klackar.. Har alltid att gå med klackar i skolan, direkt man hör ljudet av klackar så vänder sig alla huvuden om. Det är typ samma effekt på klackljudet som att man skulle komma in genom dörren och helt plötsligt slå på världens death metal på högsta volym, minus att alla blir skrämda.
Så idag har jag ont i benen och är trött, men skit i det för imorgon är min sista praktikdag! Ska fira det med att ge bort två påsar med helt otroligt mumsiga juleskum till de som jobbar på avdelningen där jag har gjort min praktik. Fast sen tänkte jag fira ännu mer mot kvällen tror jag, är konstigt sugen på öl.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: