Cinderbloom

2011-08-08
11:24:11

Hittade föresten...

Hittade föresten min katt Baby sittandes på en stubbe hemma på gården för ett tag sedan, stubben har jag aldrig sett att den fanns där. Brorsan berättade att det brukade vara ett stort träd där som hade grenar till taket, så att man nästan kunde gå upp på taket från trädet. Men det kommer inte jag ihåg. Skulle ha blivit en fin bild ifall jag skulle ha hittat kameran, men den var gömd någonstans så jag fick nöja mig med en suddig photo both bild.

 

Igår köpte morsan SOLO till mig, tidningen, så jag fick två kajaler och två ögonskuggor. Testade kajalerna idag, svart och vit, tyckte att jag ser ut som en dragqueen. Det har ju blvit så himla "fjortis" att ha helt fullt med vit kajal i ögonvrån, så jag tänkte vara lite försiktig med det nu ett tag. :D

Dessa var ju dock snygga.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: