Cinderbloom

2011-08-12
10:13:46

Helluuu!
Om ca fem timmar börjar Neo och hans bror roadtrippa hitåt! :D De ska sova i stugan som jag och Neo sov i på vägen till Norge, och sedan fortsätta resan imorgon på morgonen. Och idag kommer jag kunna prata med Neo i telefon för första gången på evigheter! Tyckte det var det enda positiva när han jobbade i Stockholm att vi kunde prata i telefon hela dagarna, för då hade man som ändå bra kontakt och man kunde prata sent på kvällarna tills man somnade osv.. Nu har vi ju i och för sig datorerna som man kan prata genom men det känns inte lika roligt.

Haha!! Jag har en sån där mobil just nu! För min andra är på lagning...

 

Idag vaknade jag nio! Framsteg, framsteg! Har spenderat morgonen med att underhålla ungarna medan syster Supermom har rensat och tvättat skåpen i köket efter en invadering av en mjölbagge! Så nu är vi mjölbagge-fria hoppas vi på. Och nu ska vi gå ut på stan och göra lite ärenden, kanske äta lite lunch också. :)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: