Cinderbloom

2011-04-11
14:17:18

Helluu :)
Kom just hem till Neo, har gått hit från skolan efter idrotten, känner mig slut i kroppen. Har fortfarande ont i vänstra skinkan, gör väldigt ont när jag böjer mig ner eller går i trappor, skumt. Det är ju efter badminton, kände då att jag typ sträckte något i skinkan, fast det tror jag inte, borde inte det göra jätteont? Nåja, klen som jag är så är det säkert bara tränigsverk.

Idag ska jag hem vid halv fem tiden, ska basta och göra mina grejer som behövs göras och sen ska jag banne mig spela sims ända tills jag somnar. Igår spelade jag bort mig helt och hållet och var tvungen att börja göra en massa grejer på natten... Fast det skrev jag väl redan om?

Nu ska jag surfa vidare, kanske spela något roligt random spel på spela.se? :)

 

Haha, den här bilden var ju lite rolig. Tack o lov att man inte är sådär datorberoende... :D


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: