Cinderbloom

2013-09-16
16:31:40

Tråkigt
Vill ta bilen och sticka nånstans random o supa. Fast jag har druckit ett glas vin så jag kan inte köra nånstans... :( Sen får jag antagligen inte ta bilen i flera dagar heller. Suck. Det är asbolut ingen annan än jag som dricker idag xD Fast det kanske inte är så konstigt heller. Man ids inte dra ensam till krogen heller, hur patetiskt är inte det? Sittä där själv och dricka vid bardisken. Orkar inte vara ensam och bara tänka. Vill inte tänka, inte  än.
Har föresten färgat håret. You like? Fast det ser betydligt mycket mörkare ut på bild. det är typ mörkbrunt, lite rödnyansigt faktiskt. :D Skitsnyggt. Fast det är bara toning. När jag fått nog utväxt så jag blir less så färgar jag med permanent.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: