Cinderbloom

2013-09-25
04:46:19

När solen börjar gå upp
 
 
Fyfan. Har kört bil hela natten tills nu. Var först på krogen med Sofia (jag var nykter). Sedan har jag skjutsat folk hit o dit. Bland annat en kille till akuten 40 minuter härifrån efter att han blivit misshandlad. Sen skjutsade jag tillbaka honom och såg till att han kom hem. Phew. Hade inte klarat det utan Red Bull, har nog druckit aningen för mycket energidricka idag. Nå. Imorgon ska jag sova seeeeent. Vaknar jag före fyra så hinner jag till arbetsförmedlingen som jag borde ha farit till på måndag redan men, men... Har inte riktigt hunnit dit.
 
Nu tänkte jag slå på ett avsnitt av Breaking Bad och bli medvetslös i ett dygn. Förhoppningsvis fastnar jag inte allt för mycket i serien så att jag inte kan sluta titta. God natt med er! Och god morgon till resten.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: