Cinderbloom

2013-05-12
20:57:26

Körkort, väggen, klänningar, snö & sol!
Jadu bloggen, lever du fortfarande? :D Har inte orkat göra ett skit på den senaste tiden, vill helst bara ligga i sängen och titta på serier. Har försökt att börja plugga lite inför körkortsproven men njaa... Tycker det är mer lockande att sitta och glo på väggen.
 
Har varit och handlat studentkläder med mamma i fredags. Visste inte riktigt vad man ville ha så det fick bli tre klänningar att välja mellan. Nu behöver jag bara köpa skor. Inte ens ens månad kvar, shit vad tiden går snabbt.
 
Här har snön äntligen nästan smält bort. Det finns kvar lite här och var och jag misstänker att det ännu finns en meter hemma på våran bakgård eftersom solen inte lyser just dit. Men det har börjat bli varmare och idag gick jag utan jacka och handlade med Kenny. Fast jag hade på mig en huvtröja så jag vet inte om det riktigt räknas.
 
Ska banne mig kunna vartenda ord från dessa böcker utan till inom tre veckor.
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: