Cinderbloom

2013-03-28
20:27:00

Dagen efter
Sitter i soffan och halvglor på hockey. Var en lyckad kväll igår och idag mår man som man förtjänar. Vi spelade spel med klasskompisarna och hade det mysigt! Idag har jag legat i soffan sen klockan tolv. Har hittat roliga märken av färg lite här och var i kroppen efter natten eftersom jag målade armen med tusch igår och det har färgat av sig överallt. Som tur är ska man ingenstans idag så då spelar det ingen större roll, hoppas bara att jag får bort färgen med tvål och vatten.
 
Märkte föresten igår på kvällen att jag målat peace-märket på armen fel. Haha, sånt händer...

Kommentar:
#1: Brandan

I havent seen you on recently whats up? =/

Svar: Not much, my skype isnt working :D
Cinderbloom

2013-03-28 @ 21:17:12
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: