Cinderbloom

2013-04-05
14:19:41

Shit the same!
Har suttit i drygt en timme och kikat på gamla högskoleprov. Känner mig väldigt dum och hjälplös, och har kommit fram till att jag ska skita i att plugga, för jag kommer bara att snurra till det i min lilla intelligensklump i huvudet och så får jag chansa på alla frågor. Fattar inte varför jag inte har pluggat tidigare, provet är imorgon. Oj, vad det hjälper att börja nu. T.ex som att bättra ordförådet, det är inte som att jag hinner läsa tio olika svåra böcker på både svenska och engelska på en dag. Fast det kanske finns någon sådan quiz på nätet?
 
Plus på det hela så har jag knapp sovit något under natten. Somnade vid två och vaknade vid tre av att Kenny helt plötsligt satte sig på knä i sängen. Kunde sedan inte somna om föränn efter halv sex och då hann jag sova drygt 4 timmar. Fast jag känner mig ändå inte så värst trött, konstigt nog.
 
Typ jag imorgon.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: