Cinderbloom

2013-04-11
23:14:36

Riskettan
Var på riskettan på körskolan idag. Där fick man lära sig en hel del intressant, t.ex som att man kan får böter för att köra när man är trött. Tyckte dock att det var lite väl länge att sitta där tre timmar, eftersom vi en timme satt och diskuterade olika droger, hur de ser ut och vad man får för effekt av dem. Visserligen var det intressant, men inte så himla relaterat till körning. Räcker med att säga att vissa droger får dig att hallucinera, och andra försämrar dina reflexer, alltså ska man inte köra när man tagit droger, eller starka läkemedel. Done! Nåja, bra vad det ändå.
 
Ska nog ta och börja läsa teori här snart. Fast jag har slarvat bort mina teoriböcker... Och min mobilladdare. Men eftersom allt är upp och ner bland mina saker både hemma och hos Kenny så ligger de nog mest troligt i någon av dessa bombnedslag.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: