Cinderbloom

2013-04-11
00:09:45

Lägenhet...
Usch & fy. Har försökt hitta någon lämplig lägenhet i staden där jag ska börja plugga på universitet till hösten men det verkar väldigt svårt. För det första måste man ha köat i fyra år för att få en riktig lägenhet (detta vill jag ha ifall Kenny flyttar med mig), och för det andra så fattar jag nada. Allting känns så himla jobbigt och onödigt så jag har bara lust att hitta en djup pöl i skogen och dränka mig där. Förhoppningsvis så hittar jag någonting, och förhoppningsvis så kommer jag inte ens in på universitetet så slipper jag stressa. Känns som att det skulle vara det härligaste alternativet just nu, att bara få jobba ett år, ta det lugnt, och sen söka lägenheter och hinna lära mig allt om sådant i lugn och ro. Men, men. Vill man få det bortgjort så ska det banne gå mig snabbt.
 
Redovisningen som jag hade i finskan idag gick helt ok föresten, nöjd är jag i alla fall.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: