Cinderbloom

2013-04-13
02:10:00

Fredagskväll, fredagsnatt, lördagnatt, lördagsmorgon
Jaa, här ligger man i sängen en fredagskväll, eller ska man säga en tidig lördagsmorgon. Eller en natt? Har pluggat största delen av dagen sen jag kom hem typ efter ett. Håller på med ett arbete om satanism, och det var himla svårt... Dels för att man inte hittar fakta och dels för att man inte vet om man kan riktigt lita på den fakta man hittar. Nå, har slängt ihop någon helt ok kladd i alla fall så jag tänkte ta och finslipa lite på den imorgon. :)
 
Annars har jag bara spelat spel och tagit det lugnt. Skönt ändå att vara hemma ibland, och vara ensam. Fast nog saknar jag att sitta och spela Tera hos Kenny... Fast en helg utan spelet och killen bör jag väl klara av. :D
 
 
Tror ni dessa påståenden om hur man sover stämmer föresten? I så fall, vilken av dessa är ni? :D
 
 
 
 
 
 
Jag tror att jag är den andra, sover på sidan. Typ. Blanding mellan den o första.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: