Cinderbloom

2012-10-02
20:57:35

Update
Sitter i Barcelona och chillar, har just kommit hem till min "värdelev" som det kallas. Vi har varit hela dagen på stan och tittat runt. Nu på kvällen var vi och gick några stycken efter att vi hade varit och bowlat. Vi skulle fira en som är här som fyller år idag, men vi var ju typ 40 pers och ryms inte alla på en uteservering så vi drog en liten grupp själv och gick runt. De åt glass, jag drack öl, som jag hade köpt själv, som visade sig vara starköl. Finns mycket man måste vänja sig vid..
 
Det enda som jag tycker är jobbigt är att man är gäst här och ids inte riktigt vara som hemma, fast hemma slänger jag allt som jag vill och går runt näck.. Kanske är bra att man inte är så. Nej, men som med att rensa öronen med tops, det blir ju alltid gult när jag gör det, och jag ids inte göra det nu för att det ser äckligt ut om jag slänger det i sopen i hennes rum och jag ids inte gå heller till köket och ba "hey, is it OK if i put this in the trash?" med värsta gula topsen. Sen vet jag inte om man ska slänga det i någon speciell sop eftersom de återvinner typ allt här. Så jag torkade av öronen på mitt nattlinne. Suck. Nå, blev inga gula fläckar i alla fall.
 
Det är väl denna posé man brukar ha när man är ute och reser?

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: