Cinderbloom

2012-10-03
23:56:28

Bränd
Idag har jag varit ute hela dagen, vi har åkt båt, tagit vattenprover med plankton, solat, badat och sprungit lite runt på stan. Var även och testade en Mojito på en bar här, jag hade förväntat mig att den skulle smaka mycket godare. Sen har jag även testat en "drink" som kallas Clara, öl och 7up blandat, eller med fanta. Faktiskt ganska gott, den med 7up i alla fall.
 
Har bränt mig i ansiktet idag, kände inte av någonting föränn vi kom hem då jag var helt svettig och illröd i ansiktet, helt sjukt. Och pinsamt om inte annat... Alla här i familjen var typ ba herreguuuud vad du är röd!!! Sen brände jag magen också lite, fast det är inte så farligt. Det känns inte jobbigt i alla fall, sen har jag fått en kräm som man ska smörja in sig med efter att man  har solat. Hoppas att jag får lite färg i alla fall.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: