Cinderbloom

2012-05-16
20:18:04

På äventyr

Var just på lite äventyr runt huset! Oj, oj, så spännande! :D

 

Såhär ser dörren till mitt gamla rum ut. Hade råttor ett tag och jag lät dem springa lösa i rummet. Dock så märkte jag att mina kläder var söndergnagade och jag hittade en hög med gamla ostskivor i min garderob.

 

Tyckte om Mary-Kate och Ashley Olsen en gång i tiden.

 

Hade lagt klistermärken så att min katt Baby också skulle se. :D

 

"Babys hem" står det på den övre och "Välkommen" på den nedre.


Katterna är busiga och sover i morsans säng. Morsan blir alltid ruggigt sur när katterna sover där, hihi.

 

Kisse! :)

 

Baby! :)

 

Lustigt att snön som är kvar är bildad såhär. Det är just under taket, där har det fallit mest snö under vintern. Man såg inte ens ut genom mitt fönster. Typ tre meter snö just där.

 

Min konfirmationsbild. :)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: