Cinderbloom

2012-05-03
16:20:55

Net
Hade en riktigt bra bloggidé tidigare, men eftersom jag inte då kunde blogga pga av att internet var nere i hela skolan så har jag nu så klart glömt bort det..

Har just kommit hem, har varit i skolan hela långa skit-dagen och sedan gymmat! Sen bombade jag Neo med sju sms i väntan på att mamma skulle komma ut från Ica Maxi.

Nå, snart ska jag äta och sen ska jag hoppa in i bastun! Resten av kvällen tror jag att jag antingen kommer spela eller göra läxor. Hmm.. svårt val.

Och sen tänkte jag föresten sluta vara anonym, eftersom ni alla ändå vet vem jag är. Hej o hå, jag heter Josefin! Neo heter Kenny, Mia heter Sofia, Monica heter Saana, Miley heter Mireia.. Ja.. kommer inte ihåg ifall jag har hittat på nå mer namn. Jo, Supermom heter Ida! Fast jag diggar nog ändå supermom. :D Men jag tänker ändå inte skriva mitt efternamn och var jag bor eftersom jag inte vill att hela stan ska läsa min blog, inte för att jag tror att de riktigt bryr sig ändå. :D


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: