Cinderbloom

2012-05-31
18:58:47

Huh, huh..

Kom precis hem från värlens jobbigaste BodyBalance pass.. Kändes seriöst som att jag skulle svimma och var typ gråtfärdig hela passet. Slänge i mig lite lask överkryddad med citronpeppar, ett stort glas med överdrivet med kosttillskott och en stor kopp kaffe. Nu ska jag banne mig börja äta mindre, äter ju som en flodhäst. USCH. Har testat tusen gånger med att minska portionerna men det funkar inte. Tänkte ifall det går att inte ens smaka på maten och bara äta något äckligt och nyttigt, en kompis rekommenderade jordnötssmör i fyra veckor. Funkar inte det så får jag väl börja träna tio timmar per dag så att jag förbränner det jag äter. Hur jävla svårt kan det egentligen vara att äta mindre?

 

Lite svårt är det att låta bli att äta här hemma när det finns så mycket god mat, bullar osv. Får tvinga morsan och farsan att bara köpa ärtsoppa hädan efter.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: