Cinderbloom

2012-03-09
22:09:32

Bloggar = världens undergång

Jag har märkt att jag får väldigt dåligt självförtroende och på andra sätt börjar må dåligt av att läsa alla dessa populära modebloggar, och inte ens populära, men bloggar där speciellt kvinnor är jättevackra, smala, rika osv. Ni vet? Jag börjar bara tänka att varför jag inte är smal och snygg, varför jag är för lat för ens försöka bli smal och snygg, och varför jag inte har råd att köpa en massa snygga kläder osv. Känner bara att jag måste fixa pengar, måste fixa ny stil, måste bli smal, måste sluta äta, bla bla bla. Snacka om att jag är brainwashed. Alltså bara reklamer på TV känns som en smäll i ansiktet. Det här är sjukt. Nå, min blogg behöver ingen få dåligt självförtroende för, jag är varken snygg, smal, rik, smart, kreativ eller porrig, jag är bara jag.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: