Cinderbloom

2012-04-28
23:23:53

Wiiiee!
Det är fortfarande ljust ute och klockan är halv tolv! :D Helt sjukt! Gud, vad glad jag blev. Var också ute vid åtta-nio tiden och rökte och det var fortfarande en fågel som sjöng. Sommaren är på väääg!!!

 

Somnade föresten efter 6-tiden nu på kvällen någongång och vaknade av mitt larm som jag har på mobilen för att jag ska ta minipiller klockan sju. Jag trodde att det var måndag, och att jag var tvungen att gå till skolan och jag kände mig skittrött och ville bara dö, så tvingade jag upp mig och gick på toaletten, men sen kom jag ju på att det är ju måndag, vi är ju lediga! :D Sen blev jag jätteglad, och då kom jag på att det bara är lördag, och att jag fortfarande har tre lediga dagar framför mig! :D Snacka om att jag blev helt överlycklig.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: