Cinderbloom

2012-04-21
17:11:10

Bakis
Alltså, gud vad vi hade roligt igår! :D Det var helt crazy! Och sen så känns det inte som att man har så överdrivet mycket att skämmas för heller riktigt, om ens något. :D Lyckad kväll! Vi spelade lite spel, dansade, körde sanning eller konka, lite oldschool men kul. Sen tröck jag fingrarna upp i en viss persons hals för att hon skulle spy, och det kunde hon! Wiiie! Okej.. det kanske inte var kvällens höjdpunkt, men lite roligt nu i efterhand.. xD

Nu ska jag börja fixa mig och bege mig mot min kompis 18-års fest! Kommer dock inte vara där så sent eftersom de drar till krogen sedan men det gör inte mig någonting. :) Fick festa ur igår.

Jävla katter som inte kan stå still när man tar en bild..


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: