Cinderbloom

2011-09-03
20:19:16

Yeiy!
Sitter fortfarande hemma hos Mia, vi börjar bli rätt på lyran båda två och ska nog snart dra ut till en bekant i närheten och träffa lite folk där, får se var kvällen slutar sen. Har jut pratat lite deep-talk, bra att vi kom över den delen av fyllekvällen nu medans vi är ensamma.
Hur kommer det sig föresten att man alltid går igenom vissa stadier när man dricker? Först är man jävligt taggad och har kul, sen blir man lite nere och börjar prata jätte mycket deeptalk, kanske gråter lite grand och så, sen blir man jävligt taggad igen och festar järnet några timmar, tills man blir sne och skriker på alla och börjar gråta igen och däckar någonstans i något hörn. Nåniin, nu kom klunk spillandet också. Det är något jag alltid gör när jag dricker, när jag tar en klunk av ölen så spiller jag hälften av klunken på tröjan.. Men så är det! Fick första fyllehickan också nyss, men det är lugnt. Räknade ut en gång att jag får sju fyllehickor på en kväll, de första gör ingenting men när det börjar bli fem så är det en countdown på att man bör gå och sova.

Får se i vilken takt fyllehickorna går ikväll! ;)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: