Cinderbloom

2011-09-10
17:53:22

Uscha

Blä, vilken deppig känsla jag fick helt plötslig. Konstigt att det kan slå till sådär snabbt, nyss var jag på helt bra humör och surfade runt lite, nu bara suger allt och jag vill ligga i sängen hela dagen och gömma mig för världen ett tag. Nå, helgerna är ju till för att återhämta sig så vad passar bättre än att ligga och deppa ut allting? Nog för att jag inte har något att deppa över, förutom att Neo är borta.

Förut mådde jag skit, när jag var typ 13-14 år. Hade sömnproblem och gick hos en psykiatiker, men då hade jag inte heller något att vara ledsen över. Mitt liv har aldrig varit ett dåligt liv och jag har aldrig haft någon anledning att må dåligt, men ändå så mådde jag så jävla dåligt då. Usch, mår nästan illa när jag tänker tillbaka, haha.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: