Cinderbloom

2011-09-23
14:49:20

Ur duschen!

Kom för ett tag sen ut från duchen och har just hunnit måla naglarna. Nästan exakt den färgen som på bilden, coolt.. ;D I duschen la jag på mig en ansiktsmask, har typ aldrig använt sådant förut så det kändes lite skumt, och det sved..? :S Fast jag har jätte känslig hud just vid kinderna så allting svider om jag lägger det dit, har haft flera ansiktskrämer också som jag inte har kunnat använda för att de svider så mycket.

 

Nu borde Neo vara här om typ 1-2 timmar, tycker jag i alla fall! Och jag hoppas det, fan vad sad jag blir ifall han kommer senare... :( Eller nja, jag blir ju glad hur som helst. Det känns ännu inte riktigt äkta det här, att han är på väg hit, är väl sen när man hör att han kommer man först blir sådär jättenervös.. :D

 

Aja, ni förstår väl att jag säkert inte kommer att blogga sådär jätte mycket nu, men vi hörs kära bloggen!


Kommentarer:
#1: Anonym

*neo väl?

2011-09-23 @ 15:46:46
#2: Cinderbloom

Haha, ja, Neo, tack! :D

2011-09-23 @ 15:57:50
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: