Cinderbloom

2011-09-14
14:03:16

Update
Har just varit på någon föreläsning om film, man fick skriva under ett papper om man var intresserad att följa med på filmfestival och kanske göra en egen film, men jag skrev inte under.
Jag har ju visserligen alltid drömt att få vara med och jobba med film och kanske skriva filmer själv och sådär, men det där kändes ändå inte så... klick. Det klickade inte... Först klickade det halvt men knappen fastande så den gick inte helt igenom. Skulle jag följa med dit så skulle jag ändå tappa tålamodet efter en dag och vela åka hem, jag och mina en dags proejkt, kommer ju aldrig kunna göra någonting över huvudtaget i hela mitt liv när jag bara orkar göra det en dag. Man kan ju undra hur fan det blir när jag skaffar barn någon gång i framtiden.. Orkar första dagen och adopterar bort ungen andra dagen? Ne.. kanske inte.

RANDOM! :D


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: