Cinderbloom

2011-09-19
16:08:32

Trettio saker som jag älskar om Neo!

Jag älskar sättet du ler på.
Jag älskar sättet som du kramar på mig.
Jag älskar hur du alltid får mig att känna mig som den vackraste kvinnan på jorden.
Jag älskar hur du håller om mig när jag gråter.
Jag älskar hur du torkar bort mina tårar från kinden.
Jag älskar hur du ibland kysser mig på kinden, eller på pannan.
Jag älskar hur du alltid hämtar vatten åt mig på kvällarna när jag är törstig.
Jag älskar hur du sprutar parfym på dig för att lukta gott för mig.
Jag älskar hur du får mig att ha på dina T-shirts.
Jag älskar det när du fixar kudden på din arm, ler sådär gulligt och vill att jag ska lägga mig där bredvid dig.
Jag älskar sättet du skrattar.
Jag älskar hur du kysser mig på halsen.
Jag älskar att titta på dig när du sover.
Jag älskar när du hämtat täcket åt mig när jag fryser,
och jag älskar när du lagar mat när jag mår dåligt.
Jag älskar när du kommer och lägger dig bredvid mig efter att jag har somnat när du har spelat klart och säger "heeej.. :)"
Jag älskar det när du skickar gulliga sms till mig.
Jag älskar det när du håller min hand när vi går.
Jag älskar det när vi kramas medan vi lagar mat,
och jag älskar det när vi turvisas att röra om i maten.
Jag älskar det när du diskar stekpannan för att den är så tung,
och jag älskar när du håller mat på våra tallrikar för att jag inte orkar hålla upp den tunga stekpannan med all mat.
Jag älskar det när du stryker bort hårslingor från mitt ansikte,
och jag älskar det när du gör om det när de faller tillbaka.
Jag älskar sättet du kysser mig på.
Jag älskar det när du kommer och pussar mig när jag fortfarande ligger i sängen före du åker till jobbet.
Jag älskar hur du skrattar och tycker att jag är söt när jag gör bort mig.
Jag älskar att du kallar mig "*****".
Jag älskar dig.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: