Cinderbloom

2011-09-24
18:35:15

Smink = bra tidsfördriv

Har tråkigt när Neo bara spelar nu så jag sminkade mig lite extra... Syns dock inte så bra på bilden.. Brun ögonskugga och vit kajal på nedre ögongrejen. Sen målade jag lite läpparna också, yeey! Tog en bra bild på det också men den kan jag tyvär inte lägga upp, haha!!

 

Jag och Neo har bara myst sen han kom hit, igår festade vi ganska sent, eller ja han gick och la sig och jag kände mig inte så trött så jag gick upp och fortsatte festa med Mia, slutade med att jag fick sitta där till halv tre eller något tills husägaren kom hem från krogen.. haha. Trött var man i alla fall när man vaknade åtta på morgonen. Men kul hade vi! :) Idag ska det tydligen också vara fest inte så långt härifrån men de ska ha nå jävla Xbox hockey turnering så dit orkade vi inte gå. Istället ska vi äta två påsar chips och bara myysa! :) Åh, vad jag är glad att Neo är tillbaka. Det är nästan först nu när han är här man inser hur mycket man inte har när han är borta, känner mig som en tusen gånger bättre person när han är här. Jag blir som mer självsäker, annars är jag väldigt nervös och orolig av mig, även fast det kanske inte alltid syns.. :)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: