Cinderbloom

2011-09-28
17:50:26

Slutpluggat
Nu orkar jag inte plugga mer, proven får gå som de går. Egentligen är det ju bara två prov men sen har vi två muntliga presentationer, en om någon reklam och en på samhällskunskapen om möbler och sådant skit. Hoppas att det går bra i alla fall, samhällskunskapsgrejen har jag nästan inte alls förberett mig inför, men det känns som att det ändå inte riktigt behövs så skitsamma. Har nästan fått i ordning allting som jag ska göra medans jag är borta i Norge också, det mesta i alla fall. Behöver fortfarande prata med några lärare och sen är allt ordnat, hoppas jag i alla fall. Kommer ändå vara massa saker som jag inte har gjort sen när jag kommer tillbaka men äh skitsamma, det hinner man ju göra sen någongång ändå. Man är ju ingen super human så man får göra allt i den takt man orkar och klarar av!
Snart ska jag gå och basta, hahahahaaaaaaaa! Riktig finne jag är, ändå så suger jag på finska lektionerna..

Brukar alltid ligga och posa i bastun med smink och torrt hår och inget svett på kroppen, med handuk på, yeah, bara så ni vet.. :D


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: