Cinderbloom

2011-09-19
19:22:52

Old fashion!

Jag tror att jag älskar gamla grejer, jag är inte säker, men jag tror det! Helt ärligt skulle jag nästan kunna leva några år tillbaka.. Där kvinnorna stannade hemma och var för fina för att göra någonting, bara gå runt i sina fina hem och fixa kläder och föda ungar. Det är väl för att jag ibland känner en press på att man måste jobba, annars dör man. Skulle ju vara så lätt ifall man bara kunde stanna hemma, å andra sidan så skulle det väl bli tråkigt i längden.

 

Nä.. jag älskar inte alls gamla grejer.. Men jag älskar lite mystiska grejer.. ;)

Är inte jag lite mystisk av mig? Eller så kanske jag bara önskar att jag vore. Jag önskar att jag vore en sådan där cool och lugn människa som egentligen inte säger så himla mycket om sigsjälv, som bara är sådär cool, är helt unik och alla undrar vem hon egentligen är..

Tyvär är jag nog för pratglad för att kunna vara en sådan person.


Kommentarer:
#1: Madde

Hahah, jag tror också att du är för pratglad för att vara en sådan person. men det är lugnt, du är bättre som du är.

2011-09-19 @ 20:44:41
#2: Cinderbloom

Haha, tack så mycket! :D

2011-09-19 @ 20:52:14
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: